torsdag 22 oktober 2020

Enough is enough!

Det är hög tid att svenska politiker vågar ta tag i den heta potatisen - utövarna av den radikala islamismen som ideologiskt saknar vilja att anpassa sig till ett sekulariserat demokratiskt samhälle. Mordet på den franske läraren Samuel Paty är en väckarklocka och vidrigheten i det bestialiska utförandet i kombination med att bilder på hans avhuggna (!) huvud sprids på sociala medier borde få alla att reagera. Inte bara reagera utan det är hög tid - kanske till och med för sent - att AGERA! Vi kan inte längre blunda för vad dessa galningar är kapabla till och att deras motiv är att sprida skräck och splittring. Enligt Sydsvenskan ska mördaren på Twitter ha skrivit: "Macron, de otrognas ledare, jag har avrättat en av dina helveteshundar, som vågat förringa Muhammed". Min franska är ytterst begränsad så jag kan tyvärr inte göra någon källkritisk analys, men uttalandet är helt i linje med hur det brukar låta.

Svensk polis rapporterar om ökade hot och angrepp från allmänheten. Intressant att notera är att de filmsekvenser och bilder som läggs ut på angriparna till 90 % visar, och nu kommer jag att skriva något som är icke politiskt korrekt så ni som är lättkränkta och överkänsliga mot att man säger sanningen kan blunda, en folkhop av icke europeisk etnicitet. Låt oss tala klartext! De som kommer hit för att slåss för Muhammed och radikal islamism: skicka tillbaka dem. Ärligt talat så struntar jag i om de drabbas av dödsstraff i sina hemländer - hellre det än att vi får se halshuggna lärare eller poliser i Sverige. Dessutom gör vi alla dem som flytt från radikalt förtryck och kvinnoförnedring en stor tjänst, nämligen att slippa kontroll av självutnämnda "sedlighetspoliser".  

Utvecklingen syns dessvärre även på antal kvinnor, med eller utan barn, som tvingas till skyddat boende och/eller ny identitet. Jag är väl medveten om att det finns svenska män som hotar, misshandlar, våldtar och förnedrar sin partner och sina barn, men nu talar jag om de utländska, företrädesvis muslimska, män som ser kvinnor som sin egendom, svartsjukt bevakar dem och inte klarar av den stukade manligheten som blir effekten av att kvinnan vill separera, polisanmäler eller flyr för sitt eget och sina barns liv. Varför, och detta är en ärligt ställd fråga från en kvinna som älskar män, ska kvinnorna straffas med att bli avskurna från sin familj och sociala trygghet? Går det inte att utvisa förövaren så är alternativet att låsa in honom och kasta bort nyckeln! 

Jag är så trött på daltandet med våra kriminella icke anpassningsbara  "nysvenskar" och blir så ledsen att jag framstår som rasist - ett epitet som alltid kommer som ett brev på posten om man vågar lyfta upp realistiska problem som beror på problem med integration och direkt felaktiga asylgrunder. Jag öppnar gärna mitt hjärta, men då ska det vara för dem som har en vilja att leva i ett sekulariserat samhälle efter våra demokratiska lagar och värderingar. För att föregå kritiken så vill jag understryka att jag aldrig kommer att rösta på ett nationalistiskt eller rasistiskt parti! Det är så långt ifrån mina personliga och ideologiska grundvärderingar som man kan komma. Om du funderar på att bemöta inlägget med syrliga kommentarer om att jag är rasist så kan du spara på de bokstäverna och lägga dit tid på något annat - min tid är för värdefull för att jag ska lägga energi på nonsens!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar