tisdag 1 april 2014

April Fools Day






Så. Nu står jag här framför domaren och ska erkänna. Erkänna att jag ljugit och medvetet låtit förleda mina vänner på Facebook. Tack till alla er som har varit glada för min skull! Tack till alla er som tror på MIRAKEL!
Jag tror att jag har slutat tro. Funderar allvarligt på att starta en sekt för Kärleksateister...
Denna tisdag, den första april, har jag lagt ut en ändrad relationsstatus på Facebook - att jag är i ett förhållande. Det är inte ett uns överensstämmande med sanningen! Jag är lika singel i dag som jag var i går och troligen kommer att vara i morgon. Mest förundrad är jag över mina närmaste vänners godtrogna sidor. En av mina bästa vänner skrev i ett mail att hon sett att jag var i ett förhållande och undrade vad hon hade missat. Det undrar jag också...
Nu sitter jag här med "skämshatten" på sned och pekar finger: "April, april! Jag kan lura er vart jag vill!"

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar